Ordinul de plată, dat prin intermediul unui card, este irevocabil. Cu alte cuvinte, banca are obligaţia de a plăti orice sumă care este menţionată pe factura transmisă pentru plată.
Totuşi, în anumite cazuri, poţi face o contestaţie a plăţii.
Procedura şi problemele legate de utilizarea frauduloasă a cardului vor fi discutate în paginile următoare.
Planul cursului:
– Contestarea unei tranzacţii
– Răspunderea pentru utilizarea frauduloasă sau neautorizată a cardului de debit/credit
– Ce ai face în cazul în care ai fi victima unei fraude?
Contestarea unei tranzacţii
Poţi face o contestaţie în cazul în care cardul a fost pierdut, furat, utilizat fraudulos. Nu te poţi opune unei plăţi în cazul unui litigiu cu un operator economic pentru nerespectarea termenului de (…) Citeşte mai mult
Răspunderea pentru utilizarea frauduloasă sau neautorizată a cardului de debit/credit
Până la momentul contestării, vei răspunde pentru toate operaţiunile efectuate şi vei suporta toate pierderile aferente acestor operaţiuni, dar numai până la limita echivalentului în lei a sumei de 150 (…) Citeşte mai mult