Categorie : Stiri

Campania Nationala de Educare si Informare a Consumatorilor in Domeniul Financiar-Bancar

..............................................................................................................................................................................................................
Alexandru-Paunescu-Sorin-Mierlea-Campania-Natională-de-Educare-si-Informare-a-Consumatorilor-in-Domeniul-Financiar-–-Bancar

Alexandru-Paunescu-Sorin-Mierlea-Campania-Natională-de-Educare-si-Informare-a-Consumatorilor-in-Domeniul-Financiar–Bancar

15 martie 2013, Bucureşti – De Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons lansează Campania Naţională de Educare şi Informare a Consumatorilor în Domeniul Financiar – Bancar, sub egida Campaniei Naţionale “o9atitudine!”.

Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor se sărbătoreşte în data de 15 martie începând cu anul 1962, când preşedintele american John Fitzgerald Kennedy a rostit discursul ce a stat la baza Cartei Drepturilor Consumatorilor. Carta conţine principiile esenţiale în jurul cărora s-a construit, la nivel internaţional, legislaţia privind drepturile consumatorilor: dreptul la siguranţă, dreptul de a fi informat, dreptul de a alege, dreptul de a fi auzit.

Urmând aceste direcţii, Campania Naţională de Educare şi Informare a Consumatorilor în Domeniul Financiar – Bancar are ca principal obiectiv modelarea constructivă a mentalităţii cetăţeanului român şi transformarea benefică a acestuia dintr-un cetăţean pasiv într-un cetăţean activ. A.N.P.C.P.P.S. România.

Bogdan-Olteanu-Campania-Natională-de-Educare-si-Informare-a-Consumatorilor-in-Domeniul-Financiar–Bancar

Bogdan-Olteanu-Campania-Natională-de-Educare-si-Informare-a-Consumatorilor-in-Domeniul-Financiar–Bancar

– InfoCons îşi propune, prin lansarea acestei campanii, să contribuie la creşterea nivelului de educare şi informare a consumatorilor din România cu privire la serviciile financiar – bancare, precum şi la schimbarea mentalităţii şi atitudinii consumatorilor în raport cu drepturile şi obligaţiile lor în acest domeniu.

În acest sens, campania se va concentra pe dezvoltarea unor centre de consiliere a consumatorilor, în cadrul cărora atât membri ai asociaţiei, cât şi parteneri externi cu experienţă în domeniul serviciilor financiar-bancare, protecţiei consumatorilor şi soluţionării alternative a disputelor, vor furniza informaţii specifice şi vor acorda asistenţa necesară unei mai bune înţelegeri a sectorului financiar-bancar.

Lucian-Cojocaru-Vicepresedintele-Volksbank

Lucian-Cojocaru-Vicepresedintele-Volksbank

“Programul de educare şi informare a consumatorilor în domeniul financiar-bancar este parte din Campania Naţională <o9atitudine!>, demarată de A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în scopul îmbunătăţirii capacităţii de autoprotecţie individuală şi asociativă a consumatorului din România”, a declarat Sorin Mierlea, preşedintele A.N.P.C.P.P.S. România. “Sectorul financiar-bancar reprezintă un domeniu cu care majoritatea cetăţenilor interacţionează frecvent, însă nu de puţine ori fără o informare prealabilă şi o bază solidă de cunoştinţe. Acţiunile campaniei de informare lansate astăzi îşi propun să încurajeze comportamentul civic, proactiv al consumatorului, făcându-l pe deplin conştient de oportunităţile şi riscurile din acest domeniu, dar şi să armonizeze relaţiile între consumatori şi instituţiile financiar-bancare în vederea soluţionării unor eventuale situaţii conflictuale”.

Invitati-ai-evenimentului-Campania-Natională-de-Educare-si-Informare-a-Consumatorilor-in-Domeniul-Financiar-–-Bancar

Invitati-ai-evenimentului-Campania-Natională-de-Educare-si-Informare-a-Consumatorilor-in-Domeniul-Financiar-–-Bancar

Preşedintele A.N.P.C.P.P.S. România a adăugat: “Ţinând cont de problemele din trecut, considerăm că aceasta alăturare nu poate să fie decât un pas înainte în recăpătarea încrederii cetăţenilor, dar mai ales se naşte o nouă realitate în care instituţiile financiar – bancare poziţionează clientul / consumatorul pe locul pe care acesta îl merită.”.

Campania Naţională de Educare şi Informare a Consumatorilor în Domeniul Financiar – Bancar se va derula pe parcursul a 12 luni şi are ca obiectiv creşterea gradului de conştientizare a consumatorilor, cu ajutorul centrelor de consiliere create. Echipele coordonatoare de experţi implicate în proiect vor participa la sesiuni de formare, conform unui calendar stabilit de A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons.

..............................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................
Informatii similare
..............................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................
Cele mai citite articole
.................................................................................
  • No results available
.................................................................................
Atentie la escrocherii
.................................................................................
Ce faci în caz de accident? Ghidul tău RCA
Protejează-ţi casa! Asigură-te!
O vacanţă asigurată! Ghidul tău de călătorii în străinătate
Protejează-ţi viaţa si ASIGURĂ-TE! Ghidul tău în asigurări de viaţă
.................................................................................